sobota, 23 kwietnia 2011

Metamorfoza Karsolinka

UBIÓR
przed:
Na pierwszy rzut oka 6/6. Ale po dokładniejszym przyjrzeniu się jest troszkę gorzej. Ale na mój gust nie pasują jedynie skarpety założone na rajstopy.


















po:





U mnie jest prosto, ale według mnie ładnie:) Byłoby lepiej, gdyby włosy były dłuższe, no ale tutaj nie da się tego zmienić.
















MAKIJAŻ
przed:





Wszystko ślicznie:) Sama nie zrobiłabym tego lepiej. Nie podobają mi się jedynie usta i nos.











po:


Robiłam tę metamorfozę jeszcze przed zmianą oczu i ust, ale według mnie tak jest i tak lepiej:) Makijaż jest podobny do twojego, ale według mnie wyszło ładnie.


















I jak Wam się podoba? Jeśli chcecie zgłosić się do metamorfozy, róbcie to w mojej księdze gości na koncie afrodyta100.

1 komentarz: