środa, 27 kwietnia 2011

Metamorfoza Afrodyta95

UBRANIE
przed:

 Za dużo tu tego wszystkiego:/ Ta bandana nie pasuje mi do niczego. Spodnie też są... Nawet nie wiem, jak określić to, jak pasują d tego stroju. Ogólnie jest kiepsko, zalecam zmianę stroju






















po:





Według mnie jest fajnie. Nie jakoś wspaniale, bo dzisiaj nie miałam weny, ale fajnie jest. Cały strój utrzymałam w czerni. Do takiego stroju idealnie pasują trampki.



















MAKIJAŻ
przed:

Masz okropnie mało kosmetyków:/ Fryzura jest ok. Na twoim miejscu kupiłabym jeszcze puder, cienie, szminkę i błyszczyk. Błyszczyk i szminka nie są konieczne, bo kolor ust możesz zmienić w edytorze. Ale tusz, ok. 2 cienie to podstawa.













po:

W twoim makijażu zmieniłam jedynie to, że kredką pomalowałam jedynie górną powiekę. Według mnie ta fryzura idealnie pasuje do stroju stworzonego przez mnie. Szminki nie dawałam, b masz jedynie czerwoną, więc by nie pasowała. Właśnie dlatego napisałam, że szminka lub zmieniony kolor ust jest potrzebny, bo z czerwonym mało co da się zrobić.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz